piątek, 8 czerwca 2018

Luksusowa linia kosmetyków Eisenberg

EISENBERG PARIS

 
EISENBERGEISENBERG
Eisenberg to przede wszystkim człowiek, José Eisenberg, kreator własnego świata: high-tech, sztuka, elegancja marki tworzonej z pasją, bez kompromisu; marki nieprzemijającej i trwale wpisanej w nasze czasy.Kieruje się emocjami, ale i ścisłymi zasadami; zakochany w pięknie, ponadczasowości, ludzkim geniuszu. José Eisenberg to człowiek „zmysłów” i „zmysłowości”; ma dwie pasje w życiu, które uwidacznia w swoich dziełach: high-tech i sztuka oraz jeden imperatyw: doskonałość.

Moim absolutnym faworytem jest krem do twarzy.Przepięknie pachnie i bardzo dobrze nawilża moją bardzo przesuszoną skórę.Stosuje go ponad miesiąc i na pewno zakupię kolejny słoiczek.Jest wart swojej ceny :)


Kolejny hit to serum antycelulitowe.Świetna konsystencja,bardzo łatwo się rozprowadza.Ułatwieniem jest dozownik w sprayu :) Skóra przyjemna w dotyku i z każdym dniem widzę poprawę przy stosowaniu produktu.

Następny produkt również skradł moje serce.Uwielbiam kolekcjonować perfumy i te to strzał w 10!
Jest to absolutna nowość pod nazwą 'BACK TO PARIS' by EISENBERG

Skład perfum

Głowa
aromat mandarynkowo-pomarańczowy, bergamotka, lawenda, róża, różowy pieprz
Podstawa
drzewo sandałowe, paczuli
Serce
fiołek, frezja, heliotrop, jaśmin, słodkie nuty
Grupy zapachów
drzewne, kwiatowe
Są to moje ulubione nuty zapachowe stąd też moje zadowolenie :)
Ujędrniające serum przeciw rozstępom! Czy dało radę? Odpowiedź jest prosta!
TAK!
  • Uwielbiam stosować takie kosmetyki i przede wzszystkim przekonywać się na własnej skórze czy dany produkt spełnia swoje wymagania :) Z tego kremu jestem najbardziej zadowolona.Udało mi się pozbyć w znacznej ilości rozstępy,które pojawiły się w okresie ciąży.Także polecam wszystkim 
  • mamom.
  • Cała seria jest naprawdę wspaniała! Nie bez powodu nazywana jest luksusową marką kosmetyków.Starannie dobrane składniki nie uczuliły mnie a wręcz poprawiły stan mojej skóry,któy był naprawdę w opłakanym stanie po ciąży ;) Z całym sercem polecam tą linię kosmetyków.
    Dajcie znać czy znacie i jakie wrażenia macie po zapoznaniu się z produktami. ;)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Copyright © 2016 ufnii , Blogger